Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Caroline - 23 januari 2013 18:45

Denna veckan har varit så underbar!

 

I måndags fikade jag med världens bästa Alexandra, istan sen åkte vi t eurostop.

men det hände ingenting där.

Så vi åkte hem t mig och jonas.

Jonas var i full gång o städade.

Vi åt mat tsm alla vi 3:)

 

I tisdags var jag oxå med Alexandra:)

Vi satt mest o snackade, sen kom Jonas hem så då beställde vi käk, mysigt:)

Hade så j...... ont i magen,så kunde knappt gå upp för trappan efter vi hade kört Alexandra hem.

Jonas gav mig en panodil, fick upp den.. så tog inte den andra halvan heller..

 

Idag jobbade jag med denna j....a magvärk, vid 11 orkade jag inte mer.

Så åkte hem t mor o far o vilade<3

Senare åkte vi ne t apoteket, och där gav hon som jobbade mig några tabletter pga min mage, men än så länge hjälper det inte. 
Få väl se på måndag hur det är då!:)

 

Imorron ska jag försöka jobba,sedan ska jag möta upp Alexandra, sedan dra vi t underbara Camilla :)

 

På FREDAG ÄR DET JOBB FÖRST SEDAN EN DUSCH HOS CAMILLA SEDAN ÄR DE PARTAY!:D :D

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards