Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Caroline - 28 januari 2013 14:35

God eftermiddag!

 

Ifredags så jobbade jag sedan mötte jag upp Alexandra. 

Vi stack hem t Camilla o festade,sen stack vi t Camillas svärmor o försatte dricka där med..

Senare på kvällen så skulle vi kolla på Black jack (DANSBAND), men jag o Alexandra beslut oss att dra in till stan, men vi kom t Donken ist:P

 

 

Lördagen

Ingen bra dag... 

Menmen:P

 

Men jag o Alexandra vi skulle ha tag i alkohol, så vi åkte t bolaget där, då stängde det precis när vi dit..

Sedan åkte vi t Alexandra för hon skulle hämta kläder, efter de satte vi oss i bilen igen för att köra in till Halmstad, hade 5-6 min till bolaget på Eurostop..

 

På kvällen åt vi på Wild Weststeakhouse:)

Hade skit kul där ..:)

 

Igår så hade jag svin ont i magen IGEN, så Alexandra o jonas fick åka o hyra/köpa film o lite annat gott:)

 

Hade ont i magen nästan hela dagen..

Men orkade knappt göra ngt..

Senare på kvällen körde <3 hem Alexandra.. :)

 

Helgen går fort när man ha kul :)

 

Idag vaknade jag med ont i magen o sprungit på toa hela natten.

Så blev inget jobb idag..

Hoppas på att de e över t i mon!

 

Pusshaj<3

 

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards